Celebrem Sant Jordi amb descomptes a la nostra botiga

Els clients de la llibreria de la Fundació Antoni Tàpies podrán gaudir d’un 10% de descompte en la compra de llibres durant la festivitat de Sant Jordi 2019. Enguany la llibreria disposa de noves publicacions de la Fundació, com per exemple els catàlegs de les actuals exposicions ‘Albert Serra. Roi Soleil‘ i ‘Antoni Tàpies. Certeses sentides‘. La llibreria també ofereix la producció editorial i videogràfica de l’artista Albert Serra i les publicacions de les exposicions de la Fundació Antoni Tàpies, a més d’un ampli assortit de publicacions sobre Antoni Tàpies.

Podeu disposar de les publicacions de la Fundació Antoni Tàpies a la llibreria del museu o a la Botiga online del museu.

La Llibreria de la Fundació Antoni Tàpies us ofereix un descompte especial del 30% en cinc cartells d’Antoni Tàpies, amb motiu de la festivitat de Sant Jordi 2019. Passeu-vos per la llibreria o entreu a la Botiga online i escolliu el vostre cartell.