Transport i embalatge d’obres d’art: protegir-les per al viatge

Les obres d’art de la Fundació viatgen sovint per a formar part d’exposicions temporals en altres museus i institucions d’arreu del món. L’embalatge de cada peça es fa en funció de les seves característiques particulars i del tipus de transport emprat, sigui camió, avió o vaixell. L’objectiu és que l’obra no pateixi cap canvi en les condicions que necessita per la seva correcta conservació. En aquesta xerrada es mostraran alguns dels materials d’embalatge d’obres d’art més utilitzats en l’actualitat i es comentaran les diferents opcions de transport que ofereixen les empreses especialitzades.

Xerrada a càrrec de Mònica Marull, restauradora de la Fundació.