Tàpies. L’empremta del zen

Dossier de premsa

La Fundació Antoni Tàpies presenta l’exposició Tàpies. L’empremta del zen, coincidint amb la celebració del centenari del naixement de l’artista.

La mostra presenta una selecció de quaranta pintures i dibuixos de l’artista, alguns dels quals es mostren per primera vegada al món, i permet descobrir com Tàpies va integrar en el seu llenguatge moltes de les actituds, imatges i tècniques que utilitzaven els monjos japonesos per transmetre els ensenyaments del budisme zen.

La mostra es completa amb diverses propostes de programació pública, familiar, educativa i d’experiències singulars que se sumaran a les accions regulars.