Des de Tàpies. Visita dinamitzada

A cada parada d’aquest itinerari ens espera una obra i una proposta creativa diferent com ara una experiència performativa amb el cos o bé una acció per copsar els materials emprats per l’artista per comprovar-ne les qualitats tàctils i expressives.

Cartografia Tàpies. Visita dinamitzada

Visita dinamitzada a l’exposició d’obres d’Antoni Tàpies.

Accions des de Tàpies a Marta Palau. Visita dinamitzada

Visita dinamitzada a l’exposició d’obres d’Antoni Tàpies que inclou la visita a l’escultura Mitjó (2010) i un comentari de l’obra Núvol i cadira (1990).

Diàlegs des de Tàpies amb Marta Palau. Visita dinamitzada

Accions al Museu

La maleta d’Antoni Tàpies. Visita musical

Proposta educativa i cultural adreçada a l’alumnat d’Educació Secundària.

Accions al museu

Altres visions. Visita comentada a les exposicions

Visita dinamitzada a l’exposició temporal per a alumnes d’ESO, Batxillerat, Estudis Universitaris, Cicles Formatius i Formació d’Adults.

Antoni Tàpies i l’esfera pública. Itinerari

L’itinerari té com a objectiu donar a conèixer l’obra en l’espai públic d’Antoni Tàpies, ubicada a diferents indrets i institucions de la ciutat de Barcelona, per descobrir el vessant més social i compromès de l’artista.

La Montaner y Simón, una editorial amb història. Visita dinamitzada

Visita dinamitzada al voltant de la història de l’edifici modernista per a alumnes d’ESO, Batxillerat, Estudis Universitaris, Cicles Formatius i Formació d’Adults.