L’art i l’imaginari exòtic d’altres cultures. Formació per a docents

7 maig | 18:00-20:00

Educació

Lloc de trobada

Català

Activitat gratuïta

Reserves

Reserva prèvia a: reserves@ftapies.com

Important, si s’ha fet reserva i finalment no es pot assistir, preguem que es notifiqui.

Fes-te amic

L’art i l’imaginari exòtic d’altres cultures. Altres maneres de mirar; altres maneres de representar. Càpsula formativa per a docents.

Càpsula formativa presencial dinamitzada a càrrec de 3ART (Dimas Fàbregas, Marco Fragoso i Toni Vila) en què es treballaran continguts teòrics i pràctics al voltant d’Antoni Tàpies i el seu llegat, per aprofundir d’una manera més extensa i creativa i integrar, a partir de la figura de l’artista, conceptes aplicables de manera transversal al currículum escolar.

Aquesta càpsula està vinculada al projecte expositiu Tàpies. L’empremta del zen, comissariada per Núria Homs.

Activitat en el marc de l’Any Tàpies.

Organitzadors