Incorporació de Patricia Sorroche i Pablo Allepuz

Dossier de premsa

La Fundació Antoni Tàpies impulsa la seva àrea artística amb la incorporació de Patricia Sorroche i Pablo Allepuz.

Amb l’objectiu de desenvolupar tant els programes de celebració del centenari del naixement d’Antoni Tàpies com el projecte per a la nova etapa de la institució, el mes de març de 2024 Patricia Sorroche i Pablo Allepuz reforçaran l’equip artístic com a cap d’exposicions i com a cap de col·lecció, respectivament. La incorporació de Sorroche i Allepuz, professionals amb perfils complementaris, permetrà a la Fundació Antoni Tàpies reforçar l’equip i aportar un valor afegit clau per desplegar, amb el màxim impuls, els nous projectes del museu en l’any del centenari i en el futur.