Transformem els objectes en pell. Activitat familiar

10 novembre | 11:00-12:30

Educació

Lloc de trobada

Relacionats

Fes-te amic
Entrades

On van a parar les piles de caixes que protegeixen les nostres compres per internet? I els gots de paper o plàstic d’un sol ús? Com els podríem donar una nova vida? Una de les preocupacions de l’artista Serge Attukwei Clottey és l’excés d’objectes d’un sol ús que omplen el nostre dia a dia. Tant l’obra d’Antoni Tàpies com la de l’artista ghanès permeten imaginar noves vides per als objectes quotidians. Entre tots descobrirem quin ús tenien les garrafes grogues que Clottey ha convertit en la nova pell de la façana del Museu. Us proposem una visita-taller per reflexionar sobre la memòria, els usos i el futur d’alguns d’aquests elements. Ens inspirarem en el procés de Clottey per dissenyar el vestuari d’una rua reivindicativa pel Museu.

Activitat per a infants a partir de 6 anys amb els seus acompanyants.