El maletí de Tàpies

El Museo Universidad de Navarra amb la col·laboració del Grup ONCE, la Fundació “La Caixa” i el Museu Tàpies ofereix un recurs per a persones cegues o amb dificultats de visió per conèixer l’obra L’esperit català (1971) que formarà part, fins a finals de setembre, de l’exposició Antoni Tàpies. La pràctica de l’art. El maletí inclou tres apartats: un quadern en braille, català i castellà que conté informació sobre la biografia de l’artista, una aproximació general a la seva obra i a L’esperit català (1971) i una transcripció dels escrits que apreixen en la pintura, amb codis QR que donen accés a les audioguies dels continguts; el segon apartat consisteix en una reproducció tàctil de l’obra, amb les paraules més significatives resaltades en braille; el tercer, conté una placa elaborada amb un material similar al de l’obra per poder-ne captar la textura.

El recurs estarà a disposició dels grups i persones individuals que ho sol·licitin a: rosaeva@museutapies.org