Divendres 6 de setembre de 2024 el Museu Tàpies tancarà a les 17 h. Gràcies per la vostra comprensió.

Els homes de carbó

3 juliol

Programa públic

Lloc de trobada

Cooperativa Periferia Cimarronas

C/ de Cerdanyola, 26
Barcelona,

Relacionats

HORARI:

19 i 20.30 h

Fes-te amic

Les conseqüències provocades per un procés migratori o un desplaçament en la vida de les persones és el tema central de la performance que Serge Attukwei Clottey proposa en el marc de la programació del Grec.

L’artista ghanès es pregunta de quina manera podem reconstruir les experiències familiars quan no vivim a casa nostra perquè n’hem hagut de marxar i de quina manera cada individu gestiona els prejudicis, les ansietats culturals i la sensació de pertinença quan viu en un país estranger.

Quines barreres físiques i psíquiques ha de trencar una persona per acostumar-se a viure envoltada d’elements desconeguts o quines relacions de poder noves neixen en aquesta circumstància són algunes de les preguntes que Clottey es fa mentre col·loca el seu propi cos en un estat d’ansietat, l’estat propi d’un subjecte afectat per una crisi d’identitat que busca elements que li permetin recuperar la sensació de la llar i que es veu obligat a lluitar contra els prejudicis que provoca l’acte de migrar.

Col·laboradors