Escriure l’art. Taller d’escriptura a càrrec de Flavia Company

Quan ens situem davant d’una obra d’art, sentim, pensem, imaginem tot un seguit d’històries. Per què no fer-les realitat al paper?

Escriure l’art es proposa, a partir de diversos recursos literaris i elements narratius, donar peu a l’expressió, mitjançant un relat molt breu, de tot allò que se’ns acut quan observem una obra plàstica.

De la mà de l’escriptora Flavia Company, aquest taller té com a objectiu donar un seguit de pautes a partir de les quals escriure les emocions que provoca la visita a una exposició. Una manera de posar en comú, les famílies i els seus fills, l’enriquidora experiència de la sensibilitat.

Nota: obert a infants de totes les edats, acompanyats d’algun adult. Els infants que encara no sàpiguen escriure, il·lustraran el relat de l’adult. Si els infants saben escriure, serà l’adult qui en faci la il·lustració.

• Durada: 2 h.
  • Idioma: català i castellà.
  • Lloc: Fundació Antoni Tàpies.
  • Preu: 500 € per grup.
  • Aquesta activitat s’ofereix per a grups d’un màxim de vint-i-cinc persones.

Organitzadors