La maleta d’Antoni Tàpies. Visita musical

Proposta educativa i cultural adreçada a l’alumnat d’Educació Secundària. L’activitat consisteix en una visita al museu centrada en la relació entre Tàpies i la música, seguida d’un petit concert de música contemporània davant d’una de les obres de l’artista. L’observació de les obres d’art, acompanyada de l’audició de peces musicals significatives per a l’artista, permetrà a l’alumnat establir correspondències estètiques entre les diverses manifestacions culturals.

L’experiència al museu es complementa amb un dossier educatiu que conté material per preparar la visita i també propostes per continuar aprofundint-hi.

Organitzadors