Paisatge Tàpies

Lloc de trobada

Relacionats

Fes-te amic

Visita-taller per a famílies a l’exposició Antoni Tàpies. La pràctica de l’art. Antoni Tàpies i la seva família passaven els estius al Montseny, on gaudien del parc natural. Sovint, en les seves obres trobem paisatges o elements que fan referència a la natura. Durant la visita especularem al voltant de les diferents històries que ens expliquen alguns dels seus quadres, tot fent-nos preguntes. Què hi fa en Somac, el lleó, enmig d’un paisatge de Tàpies? Poden volar, els braus? Un home pot ser més gran que un paisatge? Durant el taller, farem el nostre propi paisatge-collage Tàpies. Crearem un paisatge a partir de tècniques que utilitzava l’artista, tot afegint-hi elements extrets de les seves obres.