Parets, murs o tàpies

Lloc de trobada

Relacionats

Fes-te amic

Durant la seva trajectòria, Antoni Tàpies va explorar les noves possibilitats que oferia la pintura i va experimentar amb materials extrapictòrics, com la pols de marbre, per aconseguir diferents textures en les seves obres. Durant aquestes pràctiques, segons va dir ell mateix, el quadre el va sorprendre transformant-se en un mur.

Us heu fixat mai en els murs propers a casa vostra? Què ens expliquen? Com ho fan? Durant l’activitat volem escoltar les parets, els murs i les tàpies. Conjuntament, coneixerem el procés creatiu de les obres-mur d’Antoni Tàpies, la seva capacitat comunicativa i la seva fascinació pels murs. Alhora, tot fent una passejada, ens fixarem en les marques de les parets que es troben al voltant del museu per descobrir quines històries ens expliquen.

Activitat familiar.