Curs Gaudir UB: Antoni Tàpies i la pràctica de l’art

Educació

Relacionats

Sessions

16 i 30 de setembre; 7, 14, 21 i 28 d’octubre; 4, 11, 18 i 25 de novembre.

Horari

De 10.30 h a 12.30 h

Organitzen

Museu Tàpies i Universitat de Barcelona

Reserves

www.il3.ub.edu/ca/gaudir/antoni-tapies-i-practica-art

Fes-te amic

Antoni Tàpies va néixer a Barcelona el 13 de desembre de 1923. Avui és reconegut com un dels artistes més destacats del segle XX. Tanmateix, la seva obra continua essent relativament poc coneguda i sovint és considerada críptica i de difícil accés. En aquest curs desvelarem algunes claus per aproximar-nos a l’obra tapiana. A través de sessions teòriques i pràctiques que tindran lloc en diversos espais del museu, en descobrirem diversos aspectes: la concepció artística que hi ha al darrere, les tècniques i processos creatius, els vincles amb l’art del seu temps i les aportacions que han fet a la història de l’art.