Accions des de Tàpies a Marta Palau. Visita dinamitzada

Visita dinamitzada a l’exposició d’obres d’Antoni Tàpies que inclou la visita a l’escultura Mitjó (2010) i un comentari de l’obra Núvol i cadira (1990). En aquesta ocasió, durant la visita, dialogarem amb l’obra de l’artista Marta Palau (1934-2022) i realitzarem una pràctica relacionada amb el contingut d’aquest diàleg.

Les visites dinamitzades són recorreguts participatius a les sales del museu amb dinàmiques que parteixen de l’obra d’art per iniciar diàlegs al voltant de les experiències dels infants i els joves que contribueixin al seu procés de subjectivació, a la consciència del cos i a fomentar valors com el respecte i la cooperació. Prenent de referent les paraules de Juana M. Sancho, l’educació hauria de permetre als alumnes i docents “trobar el seu sentit, conèixer-se, conèixer l’altre i al món que ens envolta, no per explotar-lo a la seva conveniència, sinó per respectar-lo i per fomentar el bé comú”.